
Chrome powyżej 15%
2 września 2011, 16:59Przeglądarka Chrome, która obchodzi właśnie swoje 3. urodziny, przekroczyła w sierpniu granicę 15% udziałów w światowym rynku. Pomiędzy lipcem a sierpniem Chrome zyskał 1,18 punktu procentowego i obecnie używa go 15,51% internautów.

Rekordowy spadek udziałów Internet Explorera
2 listopada 2011, 10:51Internet Explorer zanotował największy od trzech lat spadek rynkowych udziałów. W październiku przeglądarka Microsoftu straciła 1,76 punktu procentowego i obecnie należy doń 52,63% rynku

Koniec spadków Internet Explorera?
3 kwietnia 2012, 09:02Od końca ubiegłego roku obserwujemy rosnące zainteresowanie Internet Explorerem. Przeglądarka, która od dawna traci rynkowe udziały, zaczęła je zyskiwać i najwyraźniej odbywa się to kosztem jej konkurencji

Firefox coraz słabszy
19 maja 2014, 10:37Analitycy ostrzegają, że rosnąca popularność smartfonów i tabletów poważnie zagraża pozycji Firefoksa. Producent tej przeglądarki, Mozilla, nie jest jak dotąd w stanie przekonać internautów, by używali jej w zastosowaniach mobilnych, przez co udział Firefoksa w rynku ciągle się zmniejsza.

Coraz bliżej końca wsparcia dla wielu wersji IE
26 marca 2015, 10:19Ponad połowa użytkowników Internet Explorera ma mniej niż 10 miesięcy na podjęcie decyzji o zainstalowaniu nowszej wersji przeglądarki. W sierpniu ubiegłego roku Microsoft ogłosił, że po 12 stycznia 2016 będzie udzielał wsparcia technicznego tylko dla IE9 na systemach Windows Vista i Windows Server 2008, IE10 tylko dla Server 2012, a IE11 tylko dla Windows 7, Windows 8.1, Windows Server 2008 R2 oraz Windows Server 2012 R2
Google wychodzi poza Internet
6 listopada 2006, 12:43Google chce pomóc swoim użytkownikom w zamawianiu reklam w 50 amerykańskich gazetach. Koncern ma zamiar w ten sposób sprawdzić, czy uda mu się wejść na rynek tradycyjnych mediów.

Reklamy w grach pełnych przemocy mogą zaszkodzić
6 września 2011, 12:24Umieszczanie reklam w grach pełnych przemocy może odnieść skutek odwrotny od zamierzonego. Z badań przeprowadzonych na University of Texas wynika, że konsumenci negatywnie reagują na reklamę w tego typu grach. Szczególnie silną negatywną reakcję zauważono u kobiet.

W internecie zrobiło się bezpieczniej
6 lipca 2016, 08:54W internecie znacząco zmniejszyła się liczba złośliwych reklam próbujących zarazić użytkownika szkodliwym kodem. Specjaliści uważają, że spadek ten ma związek ze zniknięciem zestawu narzędzi hakerskich o nazwie Angler

A jednak się zgodzili
26 kwietnia 2007, 10:52Do tej pory Rada Miejska Wenecji nie chciała nawet słyszeć o zamieszczaniu reklam na osławionych vaporetto, czyli autobusach wodnych pływających m.in. po Wielkim Kanale (Canale Grande). Teraz jednak zmieniła, przynajmniej czasowo, zdanie.

Telewizyjne reklamy trafią na tablety?
16 lutego 2012, 11:50Zdaniem firmy analitycznej Parks Associates wkrótce na tabletach zagoszczą takie reklamy, jakie znamy z telewizji. Z badań firmy wynika, że już niemal 20% interesujących się technologią Amerykanów korzysta z tabletów w czasie oglądania telewizji.